gg: 15730819
tel: 22 631 27 46
tel: 22 374 87 62
kom: 531 690 670
e-mail: biuro@utylizacjaelektroniki.pl
Najczęściej zadawane pytania – czyli jak to wygląda?
Zużyty sprzęt odbieramy własnym samochodem. Przyjeżdżamy na miejsce odbioru wskazane przez Klienta. Przekazywany odpad ważymy na miejscu waga elektroniczną, po zważeniu sporządzana jest Karta Przekazania Odpadu (ilościowa – wg kg) oraz na życzenie Klienta Protokół przekazanych odpadów (rodzajowy – wypis odbieranego sprzętu). Po wypełnieniu otrzymują Państwo:
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny trafia do zakładu przetwarzania, w którym jest sortowany, a następnie rozbierany na części pierwsze. Później jest ponownie segregowany i przekazywany odpowiednim podmiotom w celu ponownego wykorzystania poszczególnych materiałów. Elementów, których nie da się odzyskać
są przekazywane odpowiednim jednostkom w celu unieszkodliwienia.
Ze względu na dobro naszych Klientów staramy się działać najszybciej jak to możliwe.
Termin odbioru ustalany jest indywidualnie w możliwie jak najkrótszym czasie
od zgłoszenia.
Czas oczekiwania na odbiór na terenie Warszawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Pracujemy w godzinach 9-17, jednak w indywidualnych przypadkach możemy ustalić inne godziny odbioru.